Skip to content

Όλες οι γυναίκες του George Clooney

14/01/2012

Ο τίτλος «Παντρεύεται ο Τζορτζ Κλούνι» κάποτε σήμαινε χιλιάδες παραπάνω φύλλα για το εκάστοτε κουτσομπολίστικο περιοδικό που θα τον φιλοξενούσε στο εξώφυλλό του. Σύντομα, όμως, κατήντησε ανέκδοτο. Τόσο που στο Λας Βέγκας, στο Μουσείο της Μαντάμ Τισό επιτρέπεται να ντυθείς νυφούλα και να φωτογραφηθείς δίπλα στο κέρινο ομοίωμά του. Η πρόταση μετατράπηκε σε ερωτηματική, αλλά ούτε το «παντρεύεται ο Τζορτζ Κλούνι;» έχει πια αποτελέσματα. Όπως και στην ιστορία με το βοσκόπουλο και τους λύκους -και χάρη στην συνέπεια που δείχνει ο δημοφιλής ηθοποιός και σκηνοθέτης απέναντι στην έννοια «εργένης»-, ο συναγερμός έχει διαψευσθεί τόσες φορές που ούτε κι εκείνη η διαφήμιση του φθινοπώρου που μας πέρασε «ψάρωσε» το κοινό. Στο σποτ, στο οποίο πρωταγωνιστούσε ο Αμερικανός ηθοποιός για χάρη μιας νορβηγικής τράπεζας, τον συναντούσαμε το πρώτο πρωί μετά τη νύχτα του γάμου του (που φαινόταν να ήταν μια απόφαση της στιγμής), το ίδιο κουλ και γοητευτικό όσο τον έχουμε συνηθίσει και στις διαφημίσεις του Martini ή της Nespresso, σαν να μην έτρεχε τίποτε. Ήταν η νύφη που έδειχνε να μην συνειδητοποιεί τι ακριβώς είχε συμβεί. Η ιδέα ήταν έξυπνη, ο αυτοσαρκασμός του ίδιου του Κλούνι (που παίζει πια με την εικόνα του ως εργένη σαν να είναι κάποιο μικρό «κουσούρι») ακόμη εξυπνότερος. Πλάκα πλάκα, έχει τόσες φορές διαψεύσει την πιθανότητα ενός γάμου του, που όταν τελικά πάρει την απόφαση κάπως έτσι θα το μάθει το κοινό. Αναπάντεχα, κουλ και σαν να μην τρέχει τίποτε. Και δεν θα είναι πια ανέκδοτο.

Κάν’ το όπως ο Κάρι Γκραντ

Λένε ότι πίσω από κάθε μεγάλο άντρα κρύβεται και μια σπουδαία γυναίκα. Ο Κλούνι έχει ήδη αρκετές επιτυχημένες ταινίες ως ηθοποιός (κι ένα Όσκαρ, από το “Syriana”) κι άλλες τόσες ως σκηνοθέτης ή παραγωγός ώστε να θεωρείται ανάμεσα στην διαχρονική ελίτ του Χόλιγουντ. Είναι, αναμφισβήτητα, ένας μεγάλος άντρας. Τι γίνεται όμως με την σπουδαία γυναίκα; Οι κανόνες είναι για να σπάνε, ή για να προσαρμόζονται ελαφρώς. Μπορεί να μην υπάρχει μια και μόνο γυναίκα που να στήριξε την καριέρα του τόσο καιρό, αλλά προφανώς με τον Τζορτζ το πράγμα λειτουργεί διαφορετικά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πάντα υπήρχε κάποια γυναίκα…

Το σύμπαν της βιομηχανίας του κινηματογράφου, εξάλλου, είναι αρκετά προστατευτικό προς τους σταρ του και εξαιρετικά «καθοδηγητικό» ως προς τα «πρέπει» της επιτυχίας. Από το 1995 και μετά, όταν ο μέχρι τότε άσημος ηθοποιός γινόταν -χάρη στην σειρά «Στην Εντατική»- ο νέος γόης του Χόλιγουντ, η δημόσια εικόνα του «έπρεπε» να στηριχθεί σε κάποια δεδομένα. Ήταν πια 35 ετών και η ωριμότητά του όχι απλά τον ομόρφαινε, σε σχέση με το πιο «ροκάδικο» παρελθόν του, αλλά και έθετε νέα στάνταρ, πλησιάζοντας τα επίπεδα θρύλων, όπως ο Κάρι Γκραντ.

Δεν χρησιμοποιήσαμε τυχαία το παράδειγμα του τελευταίου. Ο Κάρι Γκραντ ήταν επίσης ένας «ώριμος γόης» του Χόλιγουντ, που άλλαζε τις γυναίκες σαν τα πουκάμισα (παντρεύτηκε πέντε φορές!) αλλά και που κατά πάσα πιθανότητα διατηρούσε σχέσεις και με άνδρες –κάτι που δεν είδε σχεδόν ποτέ το φως της δημοσιότητας όσο ζούσε. Στις ομοιότητες του Κλούνι με τον Γκραντ έχουν στηριχθεί όσοι κατά καιρούς ψιθύρισαν ότι «κάτι παρόμοιο συμβαίνει και μ’ αυτόν». Ότι, όπως οι πολλοί γάμοι ήταν ο «φερετζές» του Γκραντ, έτσι και η ιστορία με την εμμονή στην εργένικη ζωή και η αλλαγή σε νέα σύντροφο όταν τα πράγμα έδειχνε να σοβαρεύει, είναι «ο τρόπος του Κλούνι» να προστατεύει την ιδιωτική του ζωή. Δεν λέμε ότι είναι γκέι, αναγκαστικά. Μπορεί να είναι τόσο εργασιομανής που να μην έχει χρόνο για σχέσεις. Το σίγουρο, όμως, είναι πως για να πουλιέσαι ο μεγαλύτερος γόης του Χόλιγουντ πρέπει να σε βλέπουν με γυναίκες. Με πολλές γυναίκες.

Αυτό που θέλει ο Τζορτζ απ’ τις γυναίκες

Μελετώντας την λίστα με τις κατά καιρούς συντρόφους του πιο περιζήτητου εργένη στον κόσμο (και, βεβαίως, τη μία και μοναδική σύζυγό του, τα χρόνια πριν το όνομα «Κλούνι» γίνει ταυτόσημο του γόη και πριν ο περηφανής κάτοχός του εκτοξευθεί στην δημοσιότητα), θα δούμε ότι κάποια χαρακτηριστικά τους είναι κοινά. Όχι εξωτερικά χαρακτηριστικά –δεν μπορούμε να φωτογραφίσουμε ένα «πρότυπο γυναίκας του Τζορτζ Κλούνι»-, αλλά στοιχεία του χαρακτήρα περισσότερο. Και κάπου εδώ διαπιστώνουμε ότι τελικά το ρητό για την σπουδαία γυναίκα πίσω από τον μεγάλο άντρα αρχίζει και βρίσκει εφαρμογή. Όλες τους είναι μετρημένες, καλλιεργημένες, ήπιες ως χαρακτήρες, στοργικές, δεν επιδεικνύονται, δεν «φωνάζουν». Ακόμη και η Ιταλίδα Ελιζαμπέτα Κανάλις, που είχε κάνει το 2003 μια γυμνόστηθη φωτογράφιση για το Max, δεν ξαναγδύθηκε μπροστά στο φακό ποτέ, παρά μόνο πρόπερσι, κι αυτό για χάρη της φιλοζωικής οργάνωσης Peta. Όλες τους είναι αυτό που, προφανώς, ψάχνει ο Τζορτζ Κλούνι. Για χάρη της λαϊκής σοφίας, όλες τους είναι μια –η σπουδαία γυναίκα πίσω από τον μεγάλο άνδρα…

Κέλι Πρέστον: 1987-1989

Εκείνος 26, εκείνη 25. Συζούσαν. Εκείνος έψαχνε για κανα ρολάκο σε κάποια τηλεοπτική σειρά, εκείνη έκανε το μοντέλο σε διαφημίσεις. Τής πήρε δώρο ένα γουρουνάκι, η Κέλι πρόλαβε κι έγινε πρώτη διάσημη, όταν της δόθηκε το ’88 ένας ρόλος δίπλα στον Σβαρτσενέγκερ και τον Ντε Βίτο στην κωμωδία «Οι Δίδυμοι» κι άρχισε να βλέπεται με τον Τζον Τραβόλτα. Όταν χώρισαν, ο Κλούνι κράτησε το γουρουνάκι του και η Κέλι παντρεύτηκε τον Τραβόλτα. Όταν μετά από χρόνια ο Κλούνι έγινε μεγαλύτερο όνομα από τον παλιό της δεσμό, το έριξε κι εκείνη, όπως κι ο σύζυγός της, στην Σαϊεντολογία.

Τάλια Μπάλσαμ: 1989-1993

Τις κερδίζει όλες γιατί είναι η μόνη που τον στεφανώθηκε. Εκείνα τα χρόνια η δύο χρόνια μεγαλύτερη του Κλούνι, Μπάλσαμ ήταν κάπως πιο επιτυχημένη ηθοποιός από τον σύζυγό της (επίσης κάνοντας καριέρα στην τηλεόραση). Μετά το χωρισμό τους πέρασε στο θέατρο και την ξανααπολαμβάνουμε στην μικρή οθόνη δίπλα στο νεό της σύζυγο (από τον οποίον έχει κι ένα παιδί), τον Τζον Σλέιτερι, στο “Mad Men”. Υποδύεται την… σύζυγό του, μέχρι που τη χωρίζει για μια πιτσιρίκα. Η Μπάλσαμ είχε πει κάποτε πως ο Κλούνι είναι καλός, χρυσός, αλλά δεν κάνει για γάμο. Προφανώς και ο δημοφιλής ηθοποιός έχει ηρεμήσει πια σε σχέση με τα χρόνια που ήταν μαζί της, αλλά αυτό το περί γάμου παραμένει αλήθεια…

Κάρεν Ντάφι: 1995-1996

Ο Κλούνι μόλις κι άρχισε να γίνεται διάσημος στα μέσα των ‘90s και δεν είχε ακόμη εγκαταλείψει τον «άγριο» εαυτό του που δεν άντεξε η Μπάλσαμ. Η συνομήλικός του Ντάφι (34 και οι δύο τους όταν τα έφτιαξαν) ήταν παρουσιάστρια της χρυσής εποχής του MTV και μοντέλο από εκείνα που ήξεραν καλά να ζουν μια έξαλλη ζωή. Ήταν η συνοδός του στις πρώτες του «μεγάλες» εμφανίσεις, αλλά εκείνη ποτέ δεν επιβεβαίωσε πως υπήρξε και σύντροφός του στο κρεββάτι. Το μόνο σίγουρο είναι πως το party animal δίπλα στο όνομα Κλούνι έζησε της τελευταίες του δόξες παρέα μ’ εκείνην. Από την επόμενη και μετά, όλα θα άλλαζαν.

Σελίν Μπαλιτράν: 1996-1999

Φοιτήτρια της νομικής και σερβιτόρια, τη γνώρισε μικρό κορίτσι ο Κλούνι σ’ ένα ταξίδι του στο Παρίσι και την έπεισε να μετακομίσει μαζί του στο Λος Άντζελες. Ο έρωτας αυτός ήταν η αρχή μιας νέας ζωής για τον ηθοποιό. Το σεμνό, καλλιεργημένο, ήρεμο κορίτσι έμεινε δίπλα του όσο καμμία άλλη μέχρι τότε και επανήλθε μερικά χρόνια αργότερα… ως Σάρα Λάρσον (βλέπε παρακάτω).

Λίζα Σνόουντον: 2000-2005 (με διαλείμματα)

Γνωρίστηκαν στην περίφημη διαφήμιση για το Martini, εκείνος κόντευε τα 40, εκείνη είχε μπει στα 28 της και άλλαζε την καριέρα της από μοντέλο σε τηλεπαρουσιάστρια. Στην Μεγάλη Βρετανία, την πατρίδα της, ήταν αρκετά γνωστή, αλλά μετά απ’ αυτόν τον δεσμό έγινε πλέον διάσημη. Μετά τον οριστικό χωρισμό τους, έγινε για τρία χρόνια η παρουσιάστρια του “Britain’s Next Top Model”. Η Σνόουντον, πάντως, είχε κάνει μια πολύ αξιόλογη καριέρα ως μοντέλο και δεν οφείλει τα πάντα στον Κλούνι. Για μια ολόκληρη δεκαετία, από το 1996 ως το 2007 με την εξαίρεση μόνο μιας χρονιάς, έμπαινε σταθερά την λίστα του περιοδικού FHM με τις πιο σέξι γυναίκες στον κόσμο. Δεν ήταν, πάντως, το είδος του party girl που έχουμε συνηθίσει να είναι τα μοντέλα, κάτι που βοήθησε προφανώς στο να μείνει τόσο καιρό δίπλα στον Κλούνι, που είχε πια ωριμάσει και ηρεμήσει πολύ. Για τους συχνούς χωρισμούς τους κυρίως έφταιγε η απόσταση, αλλά και το ότι μετά το 2000 ο Κλούνι άρχισε να ασχολείται (πολύ επιτυχημένα) και με την σκηνοθεσία, δουλεύοντας πολύ περισσότερες ώρες. Οι επανασυνδέσεις τους, βέβαια, επίσης λένε πολλά για το πόσο καλά τα έβρισκαν οι δυο τους. Ο τίτλος «Ο Τζορτζ Κλούνι παντρεύεται» χρησιμοποιήθηκε όσο ποτέ εκείνα τα πέντε χρόνια. Αφού δεν τον κατάφερε ούτε η Σνόουντον, οι επόμενες ήταν καταδικασμένες.

Ρενέ Ζελβέγκερ: 2001 και 2006

Ήταν ένα διάλειμμα από την Σνόουντον και η εύκολη λύση μετά από αυτήν. Επίσης, ήταν η πρώτη πραγματικά διάσημη σύντροφος του Κλούνι. Και βέβαια, από όλα τα κορίτσια του Χόλιγουντ, εκείνος βρήκε το πιο σεμνό. Την χρησιμοποίησε πάντως ως πρωταγωνίστρια στην ταινία “Leatherheads” που σκηνοθέτησε λίγο μετά την δεύτερη φημολογούμενη σχέση τους, οπότε σε καλό τούς βγήκε και των δύο. Και για να προμοτάρουν εκείνη την ταινία είχαν φωτογραφηθεί σαν ζεύγος για το περιοδικό Marie Claire.

Kρίστα Άλεν: 2002-2005 (με διαλείμματα)

Όταν χώριζε την Σνόουντον, τά ‘βρισκε με τη Άλεν και τούμπαλιν. Απλά η Βρετανίδα έμενε μαζί του περισσότερο καιρό από την συμπατριώτισσά του. Είχε χρησιμοποιήσει την δέκα χρόνια μικρότερή του Άλεν ως ηθοποιό στην πρώτη ταινία που σκηνοθέτησε, τις «Εξομολογήσεις ενός επικίνδυνου μυαλού». Η σχέση του μαζί της ήταν το μικρό ξέσπασμα από την ηρεμία της Σνόουντον και η σύντομη επιστροφή στο ξέφρενο παρελθόν του. Αλλά είχε πια αλλάξει ως άνθρωπος και δεν άντεχε τόση ένταση για πολύ καιρό.

Τέρι Χάτσερ: 2007

Σχέση που κράτησε ελάχιστα, αφού το κορίτσι του τηλεοπτικού Σούπερμαν και «Desperate Housewife», Τέρι Χάτσερ, ήταν σε περισσότερη απόγνωση απ’ όσο άντεχε ο Κλούνι. Στα 43 της πια και με δύο αποτυχημένους γάμους στην πλάτη της, ήταν λίγο πιο πιεστική απ’ όσο έπρεπε για έναν ορκισμένο εργένη. Μετά τον χωρισμό τους, το έριξε στο Τρίαθλο…

Σάρα Λάρσον: 2007-2008

Όπως και η Γαλλίδα Σελίν Μπαλιτράν, έτσι και η Λάρσον δούλευε ως σερβιτόρα όταν γνώρισε τον Κλούνι. Ήταν κι αυτή κορίτσι με σπουδές (ξεκίνησε για Ιατρική, αλλά κατέληξε στην Τέχνη) και δεν είχε κλείσει ούτε τα 30 όταν γνωρίστηκαν. Ο κόσμος έμαθε γι’ αυτούς όταν ένας οδηγός κτύπησε τη μηχανή που οδηγούσε ο Κλούνι κι έπεσαν, σπάζοντας εκείνη ένα πόδι κι εκείνος ένα πλευρό. Τον συνόδευσε στη απονομή των βραβείων Όσκαρ το 2008, κάτι που έκανε πολύ κόσμο να πιστέψει πως ήλθε η ώρα για τη μεγάλη ανακοίνωση του εργένη, αφού ως τότε εμφανιζόταν πάντοτε ασυνόδευτος στην τελετή. Το ένα μεγάλο βήμα, όμως, δεν έφερε και το επόμενο, ίσως γιατί η Λάρσον δεν ήταν τόσο «καλό κορίτσι» όσο δήλωναν οι ομοιότητές της με την Μπαλιτράν. Όταν χώρισαν, προσπάθησε να γίνει μοντέλο, αλλά πιο πολύ έγινε γνωστή σαν party girl σε άσεμνες πόζες.

Ελιζαμπέτα Κανάλις: 2009-2011

Οι συμπατριώτες της την γνώρισαν χάρη στο υπέροχο στήθος της που το έδειξε σε μια φωτογράφιση για το ιταλικό Max το 2003. Και σύντομα ακολούθησε τον συνήθη δρόμο για τα μοντέλα στην Ιταλία: έγινε παρουσιάστρια στην τηλεόραση. Ήταν 25 όταν έκανε την ημίγυμνη φωτογράφιση, γνώρισε στα 31 της τον Κλούνι (ο οποίος περνάει πολύ χρόνο στην Ιταλία λόγω του εξοχικού του στην λίμνη Κόμο) και ήταν πια μια εντελώς διαφορετική γυναίκα. Αυτό που θα λέγαμε «γυναίκα για σπίτι». Τον Ιούνιο του 2011 στην Ελιζαμπέτα «ξέφυγε» ότι ήθελε όντως να παντρευτεί, να κάνει ένα παιδί. Ήταν και 33 ετών πια, τα περιθώρια στένευαν. Ο κόσμος πίστεψε ότι ο Κλούνι επιτέλους «θα το πάρει το κορίτσι». Αλλά, έχοντας φθάσει στα 50 του κι έχοντας ζήσει τα τελευταία 18 χρόνια ως ο πιο περιζήτητος εργένης του κόσμου, κατάφερε να μην λυγίσει ούτε κι αυτήν την φορά. Ένας εκπρόσωπός του επιβεβαίωσε ότι χώρισαν, λίγες εβδομάδες αφότου η Κανάλις άφησε την φήμη να διαδοθεί (ίσως ελπίζοντας πως έτσι θα πίεζε όσο χρειαζόταν για να πετύχει τον σκοπό της).

Στέισι Κέιμπλερ: 2011-σήμερα

Τι μπορεί να πει κανείς για την τελευταία σύντροφο του Τζορτζ Κλούνι, πέραν ότι μια σύντομη περιγραφή της αρκεί για να μας οδηγήσει στο συμπέρασμα πως ούτε κι αυτή θα δει μονόπετρο; Επαγγελματίας παλαίστρια (ξέρετε, της αμερικανικής πάλης, όπως ο Χαλκ Χόγκαν) και στη συνέχεια μάνατζερ παλαιστών, τρίτη στο αμερικανικό «Dancing With the Stars», μοντέλο (είχε πολύ μακριά πόδια για παλαίστρια!), ηθοποιός μια στο τόσο, είναι από αυτές τις celebrities β’ κατηγορίας που από τη μία δεν έχουν δώσει ποτέ δικαίωμα να πει κανείς γι’ αυτές κάτι κακό, από την άλλη δύσκολα το Χόλιγουντ θα τις δεχθεί ποτέ στο πλευρό ενός σταρ του διαμετρήματος του Τζορτζ Κλούνι –και είναι και 33 ετών η κοπέλα, σε ηλικία γάμου. Να υποθέσουμε πως είναι υπόθεση μηνών να προχωρήσει στην επόμενη;

(Δημοσιεύθηκε πρώτη φορά στο Queen.gr)
No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: