Skip to content

Τα “πρέπει” και “δεν πρέπει” όταν παραγγέλνετε σ’ ένα εστιατόριο

05/12/2012

1140635582_0785b9fc81_b

Είτε πρόκειται για ένα καλό εστιατόριο, είτε για το στέκι της γειτονιάς, κάποιοι κανόνες είναι πάντα οι ίδιοι. Ακόμη κι αν το γκαρσόνι είναι ο Μπράντον.

Δεν είναι μόνο θέμα savoir vivre. Είναι και savoir faire. Θέλετε να φάτε σωστά και προπάντων καλά, έτσι δεν είναι;

Ναι: Κάντε ένα ευγενικό, ανεπαίσθητο νεύμα στον αέρα με το ένα σας χέρι, κοιτάζοντας τον σερβιτόρο, για να σάς προσέξει.
Όχι: Μην χτυπάτε παλαμάκια, ή τα δάκτυλά σας!

Ναι: Ρωτήστε τον σερβιτόρο τις προτάσεις του από το μενού.
Όχι: Μην τον ρωτήσετε: “Αυτό το γεμιστό μπιφτέκι είναι καλό;”

Ναι: Σ’ ένα καλό εστιατόριο, ενημερώστε τον φροντιστή του τραπεζιού σας, αν θέλετε κι άλλο ψωμί ή νερό.
Όχι: Μην καλείτε τον φροντιστή για να δώσετε κάποια άλλη παραγγελία. Ζητείστε του να φωνάξει τον σερβιτόρο, αν θέλετε κάποιο ποτό ή φαγητό.

Ναι: Σ’ ένα καλό εστιατόριο δείξτε σεβασμό στις δημιουργίες του σεφ. Αν δεν σάς ενθουσιάσουν, σχολιάστε το αφού φύγετε και απλά μην ξαναπάτε.
Όχι: Μην ζητάτε κέτσαπ!

No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: