Skip to content

Τι αλλάζει στο νέο Foursquare

18/04/2013

Foursquare

H έκτη έκδοση του Foursquare δείχνει την πρόθεση των δημιουργών του να αλλάξουν κάπως την φιλοσοφία πίσω από τη δημοφιλή εφαρμογή. Αυτό που ξεκίνησε ως ένα ακόμη από τα social media, ως ένας τρόπος να λες στους φίλους σου τι κάνεις και να βλέπεις τι κάνουν αυτοί (αν έχεις τόση ανάγκη πια για όλη αυτήν την πληροφορία…), μετατρέπεται σε μια υπηρεσία αναζήτησης.

Και είναι λογικό. Γιατί όλα αυτά τα μέσα, σαν το Foursquare, το Path, το Twitter, ακόμη και το Facebook, δεν έχουν μια ορισμένη πορεία από την αρχή. Ακολουθούν το δρόμο που τους δείχνουν οι ίδιοι οι χρήστες και, βέβαια, δεν αγνοούν το χρήμα, απ’ όπου αυτό μπορεί να έλθει. Πολύ γρήγορα, λοιπόν, το Foursquare άρχισε να αναδεικνύεται σαν ένα πολύτιμο εργαλείο για όσους βγαίνουν έξω. Ποιο μπαρ έχει καθαρά και φτηνά ποτά, ποιο εστιατόριο έχει τις καλύτερες γεύσεις, σε ποιο βιβλιοπωλείο βρίσκεις ό,τι τίτλο ζητήσεις;

Το κυρίαρχο στοιχείο του νέου Foursquare, που από τα μέσα στης εβδομάδας είναι διαθέσιμο στο App Store, είναι η αναζήτηση. Το “search” είναι πια το πρώτο πράγμα που σε προτρέπει η εφαρμογή να χρησιμοποιήσεις. Και καθώς πληκτρολογείς, σού δίνει αποτελέσματα για σημεία που βρίσκονται γύρω σου.

Η εταιρεία εξήγησε ότι οι προτάσεις που κάνει η εφαρμογή καθώς ψάχνεις για κάτι βασίζονται στα άπειρα δεδομένα που έχει στους servers της από τα περισσότερα από 3,5 δις. check-ins που έχουν γίνει ως τώρα από τους χρήστες της. Το εργαλείο της αναζήτησης, παρέα με το χάρτη όπου εμφανίζονται τα κοντινά, ενδιαφέροντα σημεία είναι στην ουσία αυτά που αλλάζουν την φιλοσοφία του Foursquare.

Αλλά οι αλλαγές δεν τελειώνουν εκεί. Τόσο το feed του πού βρίσκονται οι φίλοι σου έχει αλλάξει και μπορεί να παραμετροποιηθεί πολύ περισσότερο σε σχέση με πιο παλιά, όσο και το κουμπί του ίδιου του check-in (του μέχρι σήμερα σημαντικότερου στοιχείου του Foursquare) έχει γίνει πιο εύχρηστο και προφανές.

Το πού το πηγαίνει το Foursquare είναι σαφές, αυτό όμως που προκαλεί πρόβλημα, τουλάχιστον προς το παρόν, είναι αν μπορεί όντως να το φτάσει ως εκεί. Πολλοί χρήστες διαμαρτύρονται ότι δεν πολυέχει νόημα να βλέπουν το καλύτερο μπαρ της γειτονιάς, με βάση τα διαχρονικά reviews, αλλά θα προτιμούσαν να έχουν στην διάθεσή τους κάποια πιο χρήσιμη πληροφορία, όπως –για παράδειγμα- το πότε το μπαρ αυτό έχει happy hour, αν παίζει κάποιο πάρτυ στην περιοχή (και άρα όλος ο καλός ο κόσμος θα είναι αλλού και όχι στο εν λόγω μπαρ, όσο καλό κι αν είναι, απόψε) και διάφορα άλλα τέτοια. Και είναι κάπου εκεί που το χρώμα του χρήματος και η σωστή τοποθέτηση πληρωμένης πληροφορίας θα αρχίσουν να παίζουν τον ρόλο τους στην χρήση του Fourquare στο άμεσο μέλλον…

(Γράφτηκε για το Jumping Fish)

No comments yet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: